Startsidan

fredag 17 september 2010

Bilderna från gårdagens statistjobb !

Tjenare !

Kom hem 23.00 igår så hann inte skriva något då men nu så ;)

Det var jätte kul igår men mycket dötid. Det blir lätt så och jag är rätt van vid det nu men när man går runt i kort kort och fryser blir det jobbigare.
Reklamfilmen är en reklam för Tele2 som kommer visas på tv i Norge. Killen som har huvudrollen heter Wille och är 10 år. Han är också Media markts lilla stjärna och hade huvudrollen där:

http://www.youtube.com/watch?v=hRwee0T-1Vs&feature=related

Underbar kille med mycket skinn på näsan. En riktig teaterapa och jag tror att han en lång framtid inom reklambranschen.





Vi var kanske 20-25 statister som skulle dansa festa och ha kul. Wille var kungen och alla backade när han kom och han ägde helt enkelt. Vi spelade in 4-5 scener. Vi började vid 13.00 och slutade 21.30.

Jag träffade jätte mycket folk och alla hade jätte kul tillsammans. Här har vi några.






Här har vi den söstaste pinglan i stan, bedårande flicka !  = Emilia


Vi hängde ihop rätt mycket .


Efter sminkningen:






Det var så fruktansvärt pinsamt att gå runt råspacklad och partyklädd mitt inne i ett köpcenter. Alla glodde och ibland var jag faktiskt tvungen att säga. Reklaminspelning !



Dom här klackarna stog vi i från 12.00 - 21.00 och dansade som galningar i tagning efter tagning. Det är verkligen en annan sak när  man inte har alkohol i kroppen. Kunde knappt stå i slutet och inte många andra heller hahaha.





Detta uppdrag var också från Moviemall. Älskar dom. Alltid lika roliga inspelningar !!!

Mer mer mer !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar