Startsidan

onsdag 8 september 2010

Reklaminspelningen och bilder !

Tja !

Herregud vad roligt det var igår. Fick verkligen mersmak.

Vi skulle mötas i Odenplan kl 14.00. Där mötte jag upp killen jag skulle spela emot. Underbar kille. Såg direkt att han var som klippt och skuren för rollen.


Där stor också en trevlig man som visade sig vara våran chafför. Abbe hette han. Vi satte oss i bilen och blev skjutsade ut till Lidingö. Vi stannade vid ett enorm Lyxhus. Skåpbilar med utrustning överallt.









Det stod några människor uppe på en altan och där va också ingången. Så vi gick upp dit.
Sen gör jag VÄRLDENS PINSAMMASTE SAK !! och värre blev det.
Jag gick först in i huset och till höger såg jag början på ett kök. Ingen syntes till så jag ropade : Haaaaaalloooj !!!! jätte högt.
Sen när jag går in lite mer i köket så ser jag att det är en stor sal som köket låg i. Och där satt kanske 30 personer med kostym i ett viktigt möte. Alla tittade på mig och jag ville bara åka hem och dö !!!
Fan tror jag att jag är? Stjärnan eller ?!
Ingen sa någonting alla tittade bara på mig från topp till tå och sen blev det tyst ett tag. Sen fortsatte dom deras viktiga möte.
Pratade lite med några som jobbade där och dom berättade att scenen som skulle spelas in före våran inte var klar än. Så jag och kilenn jag skulle spela emot "David" fick sitta på verandan och softa tills allt va klart. Vi satt där kanske nästan 2 timmar . Gick runt lite. Vi pratade hela tiden. Vi hade fruktansvärt roligt. Hade tur som hade en sådan rolig kille att spela emot.





Sen började det närma oss våran inspelning. Jag hade ju varit på kostymprovning som det kallas, dagen innan och bestämt kläder. Skulle ha mina egna jeans och sen en vit tröja mes blåa ränder.
Så frågar stylisten mig om jag hade allt med mig. Då slog det mig.......!!!!

JAG HADE GKLÖMT JEANSEN!!!!

Herre gud, hur kan man vara så oprofessionell att glömma dom. Fick panik ! Ringde Thomas för att försöka lösa allt. Men det skulle ta honom minst en och en halv timme att komma i all rusningstrafik.
Allt löste sig ändå. Jag fick ta en av tjejernas som jobbade där. Det blev faktiskt bättre än med mina tyckte stylisten. Och jag med. Alla var glada men jag ville fortfarande dö.

Bilder efter styling och sminknig på David och mig.





Handlingen i reklamfilmen:
En nervös och inte direkt den populäraste killen som gillar spiderman (David), har äntligen samlat mod till sig och plinger på tjejen han spanat in ett tag. Han har en enorm blombukett med sig.
Tjejen (jag) som gillar fashion bloggar och har Shakira som favorit artist öppnar dörren. Först blir hon välldigt ställd men lyser strax upp i ett förvånat smile och blir smickrad och jätte glad.

Denna reklam kommer ut den 11 oktober på kanalerna 3:an, 5:an, 6:an, 9:an, 10:an. Det är en reklamfilm för : http://www.888bingo.com/



Så kika efter mig ;)






Så fruktansvärt perfekt styling på David hahahaha. För korta manchesterbyxor stora skor och dassiga kläder.

Inspelning gick skit bra och allt flöt på. Va lite nervös men mer taggad. Vi hade verkligen skit kul. Och det här är verkligen min grej !!!


Här har vi regissören


Välldigt regissörig......eller vad tycker ni? Han var underbar att jobba med. Mycket lättsam och rolig.
Är så positvt överraskad av allt. Moviemall har den bästa personalen någonsin. Man känner sig verkligen välkommen och uppskattad.
Riktigt professionella.

Känns bra att ha gjort det här nu. Fick verkligen se hur allt går till och hur folk jobbar.
Mer mer mer !!!

Sen fick vi skjuts tillbaka till Odenplan där min privata taxi (Thomas) kom och hämtade upp mig :)

Det här va nog den mest spännande dag jag haft på länge.

Tack för mig hej ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar