Startsidan

tisdag 14 september 2010

Dags för en liten förändring !

Nu är hösten  här och självklart får man sin årstidliga känsla i kroppen av att man absolut måste ha en förändring i utseendet.
Tidigare i livet blev det alltid en radikal förändring tex blondin till brunett, en piercing eller kanske en helt ny frisyr.
Nu känner jag att jag kanske inte behöver så mycket förändring men tycker att jag faktiskt är för blond just nu. Behöver något varmare och lyxigare. Så jag tänkte slinga håret till något liknande som detta.



Perfekt. Sen inbillar man sig alltid att det ska bli som på bilden när man visar frisören men det blir det naturligtvis inte. Är glad om jag får ungefär som detta. Vackert och levande. Får se när man gör det men hoppas det blir snart. Har lite annat att prioritera först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar