Startsidan

fredag 17 september 2010

Dagens !

Hejsan svejsan !

Imorse gick jag och min nya granne Jessica till dagis med våra ungar tillsammans. Det gick så där. Dylan sprang åt andra hållet och ville INTE gå själv. Så Jessica satte dom så här och det gick fin fint :)
Tänk att det flyttade in ett par precis bredvid oss som är lika gamla som oss, vi har barn i samma ålder (skiljer 1 månad), ungarna går på samma avdelning på dagis och vi har varit tillsammans 3 år och 3 månader med våra pojkvänner.
Det är faktiskt lite små härligt :)




Efter att vi släppt av ungarna på dagis som ligger 100 m från vårat hus, gick vi in till Jessica och drack kaffe,skrattade och snackade om allt och ingenting.




Sen ringde det på min telefon och det var Madde. Hon sa att hon stod utanför mig och undrade vart hon skulle parkera. Det var en riktig överraskning eftersom hon bor i Vårberg och inte direkt piper förbi mig mer än en gång i månaden typ.
Jag blev skit glaaaad !!! Madde min prinsessa !!!
Så blev det ännu mera kaffe. Tror jag druckit 5-6 koppar idag. Måste lugna ner mig.
Vi va hemma hos mig kanske någon timma tills vi bestämde oss för att dra och sola.
Och så bar vi av.

Madde är alltid lika rolig att ta kort på. Vänder bort huvudet och vägrar le. Skärpning !!



Så otroligt grymma solarium !!! Du får vattenduschar lite då och då och du svettas inte ens. Du kan reglera allt. Riktiga proffs grejer !
Behövs bara 10 min typ. Men det kostar :(  60:-  för 10 min. Det är dyrt men man känner sig som en drottning. Hi hi och det är ju lite det man vill känna eller hur :)

Sen drog vi hem och lagade pasta carbonara. Skit gott .
Mer kaffe efter det och sen va Madde tvungen att dra :(

Då passade jag på lite framför spegeln hehehehe hehehehe ;)


                                                   Sexy ! Det måste man också va ibland ;)




Nu sitter jag här och det börjar närma sig midnatt. Thomas den bortskämda mannen är på Joe Labero showen med Markus. Egentligen skulle jag och Thomas gått men ingen kunde vara barnvakt. Buhu :( !!
Nu har jag fan 2 innestående utekvällar :)
Thomas ska kolla om han kan fixa två biljetter till så jag kan dra med Madde. Herre gud vad kul det skulle vara. Har alltid velat se Joe Labero. Avundsjuk !!!!

Nu ska jag ta mig en giftpinne och sen blir det skönhetssömn.


Puss på er alla !!! Stay hard !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar