Startsidan

torsdag 2 september 2010

Fick reklam jobbet !!!

Tja !
Jag är fortfarande jätte sjuk. Dylans förkylning blir bara värre och värre. Han ska nog inte gå till  dagis i morgon. Han har feber och hostar. Börjar bli jääävligt irreterad på dom på dagis nu. Det blåste som fan när jag  kom och dom hade inte satt på honom någon mössa. Sen när jag kommer hem och ska bada med Dylan hade han grus i hela blöjan . Det hade han igår också som hade rivit upp sår på hela rumpan. Han hade varit jätte gnällig idag och det är ju inte så konstigt. Men känns som om dom skiter i honom mer för att han är gnällig. Ska nog säga till dom när jag träffar dom nästa gång. Fan han är ju redan förkyld och så låter dom ungen gå utan mössa när det nästan stormar ute. Kanske låter löjligt. Men när man väl är mamma så är sådana saker det viktigaste som finns. Jag lämnar mitt barn till andra människor 8 timmar om dagen, då ska man fan veta att sitt barn har det bra också !

Undrar hur vi ska hinna med allt nu. Fan vi flyttar ju på lördag. Jag känner mig helt förlamad och har inte hunnit med någonting. Paniken börjar smyga sig på . Thomas kommer hem imorgon kväll från konferensen.



Goda nyheter när det gäller reklam jobbet. Moviemall ringde idag och berättade att dom hade goda nyheter. Hjärtat bara stannade. Hahaha jobbigt att hålla sig lugn i telefonen när man bara vill hoppa och skrika.
Så den 7/9 ska inspelningen vara. Dom skulle ringa imorgon och ge mig mer info om allt.
Hi hi.....
Reklamfilmen är för     http://se.888bingo.com/
Hoppas den kommer gå på tv och inte bara internet eller annat. Men det är bara att vänta tills imorgon så får jag reda på allt sådant.
Sen är ju min sketch inte så lång men jag hoppas jag kommer synas så mycket som möjligt.
Ska fixa visitkort tills dess också.
Yes Yes Yes Bingo !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar