Startsidan

onsdag 1 september 2010

Fick ett jobb idag och blev sjuk på köpet :(

Igår natt dumma som vi är blev vi sugna på pizza typ 23.00. Så Thomas åkte iväg. Vi som försöker gå ner i vikt. Fan, ju mer man tänker på det ju mer äter man. Men det är ju så jävla gott !!!
Och jag  måse verkligen rekomendera denna pizza. Köpt på Statoil tror jag.











Mätt och belåten






Hej !
Just nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. Jag vill bara krypa ner i sängen och gråta. Känner mig fruktansvärt ynklig och besviken. Jag är jätte sjuuuuuk :( !  Näsan är helt täppt , jätte svullen i halsen och nyser hela tiden. Alla kan dra åt helvete !! Så känner jag.




Morgondagens drömmar har gått i kras. Klart jag inte kommer kunna jobba som golfcaddy så här. Christos masters 2010 fan vad kul det hade varit.
Och hur ska jag klara av flytten ? Dylan är också sjuk och jag tror han måste stanna hemma från dagis i morgon.
Får trösta mig med att jag faktiskt  FICK ETT JOBB idag !
Det är rätt så tillfälligt tills jag hittar något bättre och som ligger närmare. Jag ska jobba på en golf klubb i Danderyd. Varannan helg och 1-3 dagar i veckan vardagar. Det var fräscht och mysigt. Chefen är en as härlig snubbe. Snackar hela tiden, men hellre det än en dönick.
Helst vill jag ju ha butiksjobb här i närheten men det kan ju ta ett tag så man får ju nöja sig med det man får.


Hemma innan jag åkte och fick mitt jobb.




Nu vill jag dö så god natt på er och vi hörs imorgon om jag inte hamnat i koma.
Pussiluss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar