Startsidan

torsdag 9 september 2010

Härligt erbjudande och imorgon statist jobb i Peter Magnussons nya komedi serie :)

God dagens :)

Imorgon ska jag till restaurang Josefine på Djurgården för att medverka som statist i Peter Magnussons kommande komedi serie. Det ska vara ett releaseparty för två  klädkollektioner och jag ska spela snobb/brat. Det är ingen stor roll alls mer en kul grej.
Det ska tydligen vara många roliga scener och jag börjar bli lite orolig för att jag ska börja skratta mitt i inspelningarna. Brukar inte kunna hålla mig. Han är ju för skön den där Peter Magnusson. Sjuk humor...det gillar jag ;)


Ska bli kul att se serien snart . Har saknat en svensk rolig komedi serie. Finns ju inga sådana i Sverige längre. Inte vanliga svenska serier heller :(




Idag drog jag in till söder för att träffa Madde min bästaste bäste vän. Vi käka lunch och fikade. Det var skönt, behövde verkligen träffa henne. Det blir inte så ofta längre. Det kanske inte ser ut som om vi hade kul men det hade vi......Madde hatar att vara med på kort och vägrar le. Men söt är hon och snygg OCH sexig ;)


Erbjudande: När våran tid började ta slut så ringde det på min telefon. Jag kände inte igen numret och det började genast pirra i magen. Det visade sig vara en tjej som hittat mig på statist.se och frågade mig om jag var intresserad av att vara med i en film. Som statist men avancerad statist. Alltså kommer jag synas rätt mycket. Det är kanske 1000 st som sökt och dom har valt ut 15-20 st. En av dom blir det. Hoppas det blir Jaaaag! Ska komma på casting någon gång nästa vecka . Inspelningen kommer vara 25,26,27 september.
MEN DET SJUKASTE ÄR............att det är en biofilm som kommer visas i hela USA.
Det är samma regissör som gjort  Fight club med Brad Pitt och massa annat som har gjort den här. 

Kollade upp filmens namn som jag ska göra castingen för. Och det är :......................................




Fast den amerikanska variationen ahahah. Hoppas jag får den. Kul att synas i den och inte bara som vanlig statist utan jag ska i så fall spela ung kvinna i ett gift par som ska stå i bild jätte mycket i några scener.. Hihi !
Vet inte så mycket än men får veta mer sen. Då ska jag uppdatera er. Men vilken grej!
Hoppas hoppas hoppas !!!




Så himlans fina latte man fick idag då !!!! Eller vad säger ni ???

Kändes som jag passade in ;)



Sen kom jag hem glad som fan !!




Satt som en galning och försökte kolla upp filmen och regissören, ja allt. Känner att jag måste sluta vara så glad nu för jag kommer bara bli besviken annars.


Sen drog jag och hämta lillprinsen på dagis.

Åh han börjar bli så stor ! Jag hänger inte med !

Just nu ligger han och sover i våran säng. Thomas är med sin mamma på en föreställing. :(
Vill ju ha någon här nu som man kan prata sår i öronen på om allt detta.

Jaja, natti natti då !

PS: Håll tummarna för mig nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar