Startsidan

onsdag 15 september 2010

Thomas har dragit ut två tänder och imorgon blir det reklaminspelning och på måndag med !! :)

God kväll !


Igår blev det till att leka slut på Dylans energi för att få honom att somna.



This is some good shit motherfucker !



När jag vaknar ser jag ut som en eskimo. Min näsa sväller och mina ögon finns inte. Det är värre än vad det ser ut som på bilden. Här anstränger jag mig lite för att se lite normal ut.




Asså kolla näsan och jämför med andra bilder. Ha ! då vet ni det.
Dylan är alltid lika vacker på morgonen, dock ej så trevlig. Kastar all mat och vägrar allt.



Imorse vaknade  Thomas med tandvärk och han bokade en akut tid hos en tanläkare.
Han drog iväg någon timma. När han kom tillbaka så va det inte Thomas som kom ! Det va en påssjuk ansiktsförlamad knarkare ! Herre gud vad har dom gjort med dig ?!  sa jag.
D drrroo gggg uttt tå tuner (lite däggel). 
 Va ?! Jag hörde ju inte vad människan sa. Han fick upprepa sig några gånger och jag kunde bara inte låta bli att skratta. Min manliga tuffa Thomas lät som en heroinist och såg ut så också.  Hahaha men fan jag borde inte skratta. Han kommer inte kunna äta på 2 veckor, endast flytande.
Tycker så synd om honom. Försökte ta kort men han blev bara förbannad. Ska nog bara låta honom vara nu. En man med två utdragna tänder är inget att leka med mina damer och herrar !

.................................................

Idag fick jag två reklamjobb jag sökt !!!  Det går bra nu....kompis det går bra nu !!! ;)




Imorgon ska jag spela in en reklamfilm för tele2. Norsk reklam så jag tror den kommer visas i Norge men man vet aldrig. Får med info imorgon. Ingen huvudroll. Tror inte det är någon huvudroll i den här. Men jag vet att det kommer vara 30 pers på plats. Jag och dom andra ska dansa och festa som galningar på ett uteställe. Vi kommer hålla på från 11.00-24.00. Det blir en låååång dag.
Jag måste ha dom perfekta party kläderna till i morgon. Man ska ta med flera alternativ. Ju perfektare kläder du har ju mer får du synas ;) Nu ska dom få se hehehehe moahahahaa !
Sen ringde det  igen och nu ska jag spela in en reklamfilm på månadag med :)
Det är en företagsfilm om vattenfall. Vet inte om den kommer på tv. Hoppas det. Ska få mail imorgon med all info.
Det är såååå kul att jag kommit igång med detta. Älskar att jobba så här. Roligaste som finns !

...................................................


Nu ska jag försöka väcka den stora bebisen som ligger i fosterställning i soffan.........Får vi se hur det går.

Fortsättning följer............................


Puss och kram syns på stan :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar