Startsidan

söndag 12 september 2010

Tittat på shutter island och köpt ny keps

Hallojsan !

Igår fick jag syn på den underbaraste kepsen ! Så snygg !
Och den passar perfekt med höstjackan jag ska köpa. Sen har jag kollat runt lite på höstens sko mode. Och jag är så positivt överraskad. Det finns så mycket snyggt. Längtar tills jag får shoppa loss lite. Måste bli snart innan vintern är här ju :)
Det är ju höstkläderna som är  roligast och snyggast ;) Vill ha dom så länge som möjligt innan vintern.
Fast det bra med höstkläder är att man faktiskt kan ha dom på vintern också bara att man slänger på halsduk,  varm mössa och vantar.

Keps 99:- Lindex





Jackan:



                                                                    Jacka 799:- Lindex
Skor blir nog något liknande som  detta:




Din sko 499:-
Dom är såååå snygga !!!


Fastnar alltid för brunt. När det gäller allt som är skinn. Det ser så mycket lyxigare ut och man ser detaljerna mycket mer. Sen tycker jag det passar mina färger med. Eftersom jag är ljus och blond blir det liksom inte så hårda kontraster.




Sen måste jag verkligen rekomendera den här filmen





Leonardo Dicaprio måste jag säga är den bästa skådisen någonsin. Han är så fruktansvärt grym och alla hans filmer lyckas alltid bli mina favorit filmer.
Den här filmen har allt. Kansk inte så mycker romantik men det är inget som saknas. Den är så smart gjord jag jag beundrar verkligen regissören och hans tankesätt. Filmen sätter verkligen sina spår och man kommer ihåg den.
Längtar till senaste filmen med Leonardo som jag nästan skäms för att jag inte sett . Inception.

Måste se den  innan den slutar visas på bio. Jag har hört att den ska vara jätte bra. Läste en  intervju  med Leo om den här filmen och han berättade att han var tvungen att läsa manuset runt 30 gånger och ändå inte förstod filmen riktigt så han va tvungen att sätta sig ner med regissören i flera timmar och gå igenom det.
 Kanske inte så konstigt med tanke på att det verkar vara en riktigt skruvad film. Att läsa det som händer    och inte se det med ögonen som vi gör måste vara fruktansvärt mycket mer komplicerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar