Startsidan

torsdag 26 augusti 2010

Besatt av iphone och har hittat Dylans tapet till hans nya rum

Hej hopp pillisnopp !

Idag var jag och kollade runt efter tapeter till Dylans rum. Vi har hittat alla tapeter till resten av rummen redan. Dylans har varit lite svårt, ingenting som kännts rätt. Men nu äntligen..........
Här har vi den !



Den är så vacker! Den får bli som en fondvägg på kortsidan vid sängen och resten av rummet tänkte vi måla i samma blåa färg som himlen i bakrunden. Sen tänkte vi köpa typ som klistermärken eller vad det nu är, i djungeltema. Så hela rummet blir djungel mysigt. Känns så bra. Äntligen.
Nästa helg flyttar vi. Herre gud vad spännande det ska bli. Och vi kommer få såååååå fint ! Ska lägga in bilder när allt är klart.
Så ska vi ha hel täckningsmatta i vårat sovrum också. Shoohoooo !



Sen har vi den satans förbannade Iphonen som inte vill komma till mamma. Vill inte ha 4:an eftersom många jag känner redan har problem med den och den kostar 10 000 kr om du inte tar abonnemang på 2 år. Vilket jag inte vill binda upp mig till.
Så då tänkte jag att en 3gs bli ju bra. Men den ska alla ha 5000 kr för på blocket även om den inte är ny.
Folk är som galna. Ringde en kille som hade en ny 3gs utsatt för 4000 kr och sa att jag kunde komma och hämta den redan ikväll. Då berättade han att han fått bud på 4700 kr redan. Förstår ni ? Folk ger mer än utsatt pris!?
Telefoner som kommit in igår kväll och idag är redan sålda. Sjukt!
Detta gör att jag bara vill ha en ännu mer. Måste måste måste !
Så säg till om ni har en så köper jag den :)

Jaja
Va på kina restaurang och åt middag med min kära lilla familj. Så gott ! Va jätte länge sedan jag åt kina mat. Tog den klassiska Fyra små rätter. Det blir det mer av.
Imorgon har Thomas tagit ledigt från jobbet och vi ska vara hemma och röja sönder hemmet tillsammans. Måla om Dylans limegröna rum till vitt och göra om en turkos fondvägg i vårat sovrum.
Börja packa också !!!

Snart är allt över. Längtar så mycket :)


Peace love and understanding haha kan inte sluta avsluta så.


Klart slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar