Startsidan

onsdag 11 augusti 2010

Förlovningsdag idag !

Idag fortsatte inskolningen med dylan 9 - 15.00. Dylan vägrade sova. Somna halv 5 här hemma. Ska väcka honom snart. Han fick en jädra smäll i huvudet av någon galen unge med bandyklubba. Det blev ett hilma liv men det gick över snabbt.
  Den andra stora bebisen Thomas  ligger och snusar sött i fosterställning i våran säng.
Jag sitter på ballkongen ,dricker kaffe och röker Cigg. Livet är bra underbart ibland.

När jag kom hem idag från inskolningen hade Thomas varit och handlat. Oxfile, potatisgratäng, räkor,rött vin,vitt vin. Och en present till mig. En tröja som är så mysig att jag dör. Ska lägga upp en bild senare. Har spanat in den länge. Underbart.  Jag serverades kaffe och Wienerbröd.
Herre gud !............vad nöjd jag är med livet just nu. Allt ljusnar och jag ser klart.



Rosa ! Hihi !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar