Startsidan

måndag 30 augusti 2010

Casting hos Moviemall !!!

Tjenixen !

Idag va en härlig dag !
Åkte in mot stan vid 13.00 . 14.00 skulle jag vara på Moviemall i Skanstull för provfilmning av en reklamfilm för 888 bingo.
Va inte nervös alls. Har gjort två castingar förut och då har jag nästan spytt innan av nervositet. Men ne,slut på det nu. Skönt. Allt gick skit bra. Fick spela mot en kille .
En myckert kort casting. Skulle endast öppna en dörr , där står en kille med en blombukett. Jag blir lite chockad först men sen lyser jag upp och blir helt kär.
Va inte så svårt. Har ju fått blommor förr ;)
Allt gick super och efteråt ville hon som hade hand om det veta mer om mig och presenterade mig för deras fotograf .
Tror hon gillar mig, hoppas bara att jag får jobbet nu.



På väg in.


När jag kom ut i friska luften och solskenet igen kände jag mig fri och full av hopp. Traskade från Skanstull mot söders pendeltågs station.
När jag var framme ser jag två människor sitta vid en buss station. Och herre gud vad jag kände igen dom !!!
Det var mormor och morfar.
Världens bästa mormor och morfar ! Jag blev så glaaaaad. Vet att det inte är så bra med Kjell och hans rygg. Det var bara mormor som kom i helgen på Stellas 18-års dag. Kjell hade för ont. Han har fått en rulator nu.
Vi tog bussen till Sumpan där dom bor .












Åh jag blir lite tårögd. Dom är så fina med varandra. Sådan respekt och ödmjukhet. Beundrar deras syn på varandra. Hoppas jag och Thomas också är så när vi blir äldre.

Tog mig en liten fika på vägen till Barkarby från Sumpan.............









Thomas stod och väntade med bilen för att plocka upp mig i Barkarby . Prinsen !
Och så kom en lite plutt springandes emot mig. Glad och lycklig . Och vad vi kramades. Lilla människa. Hur kan man sakna dig så mycket. Lämnade honom i morse ju.

Vi åkte hem och Thomas var tvungen att dra iväg. Dylan bada och mamma lekte med kameran.






Mysdag idag. Så får vi se om det händer nå mer skoj ikväll :)

God kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar