Startsidan

söndag 22 augusti 2010

Min dag idag :)

Som sagt, visste inte riktigt vad jag skulle göra idag.
Förs var vi hemma och busa. Sen  blev det en promenad till Barkarby outlet. Thomas kom förbi medans Dylan sov i vagnen. Det var mysigt. Vi åt lunch och fikade.









Sen fick Thomas brottom iväg . Jag stannade kvar och skulle dra in på Hemtex. Men vart fan låg det ????
Det brukar ligga i hörnan men..................................................................




Dom har ju bytt hela skylten!? Nej...det här känns icke bra. Hemtex skylten har alltid varit röd med vit text sen jag kan minnas. Nu ser det bara stelt ut. Skit samma jag hitta så jäkla snygga kuddar så det gör inget :)



Vad säger ni ? Inte illa eller hur ?
Har ni något emot dom så är ni välkommna till mig i Barkarby. Så kan vi prata om det ;)

Det blev en sväng in på Lindex också där jag hittade den här skönheten. Men den får vänta.




Dylan började vakna så jag började gå hem. Kändes taskit att sätta Dylan i vagnen, sänka honom med en välling och sen när han vaknar är han hemma igen så då gick jag en snabbis till lekplatsen utamför oss.





Stannade kanske 30 min sen blev blöjan på Dylan så full att till och med han ville hem. Dylan ville gå med vagnen själv och det fick han. Fort går det inte men det går.



Bus hemma




Thomas kom hem strax efter det och jag lagade middag som vi egentligen skulle grilla men ingen orkade så vi stekte den istället.

Så här såg jag ut efter maten när Thomas meddelade att jag skulle få 1000 kr  att gå och shoppa för . Hallå har jag...................... VÄRLDENS BÄSTA KILLE EVER ELLER ?!!!!!





Detta blev resultatet :















Allt är från Gina ;)
Älskar koftor !



Tack för idag.
Slut för idag .




Peace !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar