Startsidan

tisdag 31 augusti 2010

Bombnedslag i lägenheten !!! Före efter bilder !!!

Jabbadabbadooooo !!!!

Äntligen är vi helt klara med all tapetsering och fixande i våran lägenheten vi ska flytta ifrån. Fy i helvete vad det sett ut hos oss idag !
Titta bara...


FöreEfter



Så sjuk skönt att detta är klart. Thomas har tapetserat om väggen hela eftermiddagen.Eftersom det var en stor fläck som inte gick bort. Måste fixas innan nästa flyttar in. Jag fick stänga in mig i Dylans rum och leka medans.
Hunnit med att packa massa kartonger också men fortfarande känns det som om det aldrig kommer att ta slut. Längtar tills allt är över.
Kommer sakna den här lägenheten så mycket. Men våran nya blir perfekt för oss. Större och med uteplats. Helt nybyggd och vi är dom första som kommer bo där. Är såååå glad att vi fick den. Ibland har man tur !


Dylans rum:





Tänker på min Iphone 4 hela tiden ! Det blir första iphonen för mig och jag är sååå glad att den är beställd.
  Vill pilla på den nu !!
  Äh nu har jag inge mer att skriva. Fan vad jag känner mig tråkig idag. Helt död i huvudet.
  Tant Berit på sömn medel.


  Hoppas jag får svar nästa vecka på något av jobben jag sökte. Är så fruktansvärt taggad just nu.
  Vill bara komma igång och visa vad jag går för. Självförtroendet är på topp just nu ! Bäst att passa på.
 
Nu på torsdag ska jag och min ganne Sussi dra till Christos masters 2010 och vara golfcaddys till  kändisar. Hoppas jag får någon rolig. För det får vi en goodiebag värde 1200 :- . Sen på kvällen blir det kändiskalas på Ambassadör som vi ska gå på. Ulrikke min underbara vän som är makeup artist kommer hit och ska lägga min party sminkning !
Klockren dag.
Underbara mamma kommer hit på kvällen och sover över och passar Dylan.
Men O JOJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ !!!! Vilken kväll mina damer och herrar !!!!

Tack för mig !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar