Startsidan

onsdag 25 augusti 2010

Solning och ståfräs !

Tjaba tjena halloj !

En solning blev det men inget ståfräs. Det skrev jag bara för alla er på facebook ska gå in och läsa. Känn er lurade.

Idag blev det som vanligt lämna Dylan på dagis. Ska sluta skriva det varje dag, det känns som om det börjar bli tjatit. Från och med nu så är det en självklarhet .Okey ? Om jag inte skriver att något annat .

Sen kom jag hem och fastnade framför massa youtube klipp i 2 timmar.Livs farligt. Thomas kom hem ett tag för lunch och sen la vi oss i sängen och lyssnade på massa fina låtar. Vi somnade nästan. Nej det hände inget mer ! Vi bara låg där och det var underbart. Kemi :)

Efter det drog Tompa iväg igen och jag började städa och göra allt sådant där kul man måste göra som jag HATAR !

Min höjd punkt på dan va att åka och sola 20 min. Och jäklar vad färg jag fick. Vet inte om det syns på bilden.




Nu ska jag försöka sola en gång i veckan i alla fall så jag inte blir grå :) Förstår inte hur man kan se så otroligt mycket piggare och snyggare ut bara för man solar. Lite färg gör såååå mycket. Varje gång jag kommer igång lovar jag mig själv att inte bli så där blek igen, men det blir jag. Nu jävlar ska det bli bränna. Kanske blir en solning i morgon också ;)

Direkt efter solningen åkte jag och hämta Dylan. Han fick ett kinder ägg av mig . Oj oj oj vad han blev glad ! Lilla söta gubben.
Vi gick hem. Laga mat. Dylan ville inte alls äta. Men han kastade sönder tallriken. Kul för honom. Inte för mig.
Sen  drog vi ner till våran snygga granne Sussi och hennes gulliplutt . Snackade lite skit och barnen lekte. Myspys.



  
                                         



                                                



                                         



                             



                                        







                                       





Sen gick jag och Dylan upp till oss igen. Lekta och busa runt. Nu sitter han och titta Bollibompa.
Snart kommer Thomas hem. Längtar så mycket till honom.
Vissa dagar bryr jag mig knappt om honom och så andra är jag SÅÅÅÅ KÄÄR !
Idag är en sådan dag. Älskar honom så !



Puss på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar