Startsidan

fredag 20 augusti 2010

Dagens!

Efter en jätte jobbig natt med Dylan som vaknade 4 gånger och var missnöjd vaknade jag trött och sliten. Varje morgon vid 7 när vi går upp känner jag mig som en sliten 50 åring. Det brukar oftast gå över efter jag lämnat Dylan på dagis men icke sa nicke. Så jag gick faktiskt och la mig igen. Varför är det alltid så skönt att somna på dagen och jobbigt på kvällen?

När jag vaknade igen hann jag inte med så mycket innan Thomas ringde och ville bjuda på lunch. Hoppade in i duchen, snyggade till mig lite. Sen stod prinsen utanför och väntade. Tyvärr har jag inget långt hår han kunde klättra upp i så jag gick ner. Och så bar vi av.
Vi åkte till mitt favorit cafe på söder. Där har dom världens godaste smörgåsar. Tog min favorit Avokado macka. Den är underbar. En latte till det sen var vi tllfreds.
Fick skjuts av Thomas hem. Sen var det dags att hämta Dylan. Efter att ha hämtat Dylan och fått reda på att han varit väldigt jobbig och trotsat när han skulle sova middag gick vi till Ikea för fredags mjukglass. Han blir som en vampyr när han får glassen i handen. Ingenting annat finns. Och han kan till och med säga glass nu.
Dom orden Dylan kan säga :
Mamma
Pappa
titta
där inne
lampa
tavla
dator
kaka
glass
nej
ja
blä
klocka

Sen blev det ett jääävla liv. Vet inte vad som hände med honom men han bara skrek och skrek. Försökte med allt, ingeting fungerade. Fick lite små panik men det var bara att hålla sig. Jag försökte gå lite i affärer för att köpa Strumpor till Dylan.
Någon verkar nämligen äta dom här hemma.
Skriken och gnället fortsatte hemma kanske någon timma tills Thomas busade upp honom. Äntligen friiiiid och glada miner . Eller fula ?






Sen var jag ner till min granne sussi . Vi gjorde ett träningschema och kontrakt.







Det står att om någon av oss bryter detta från och med måndag måste vi springa......................................................................
 I BARA UNDERKLÄDER genom Barkarby outlet. Och vi måste !!!

Ska bli kul och se hur detta går. Det blir inte lätt men det måste göras !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar