Startsidan

måndag 9 augusti 2010

Utgång lördags

Igår var det party !!!
Först kom underbara Ulrikke förbi mig och hjälpte mig lite med både det ena och det andra.
Sen följade jag med henne hem. Drack så jävla gott vin som hon blandat bär i.  Aldrig druckit vin så förut men det blir det mer av :)
Snackade lite skit och rökte 1000 cigaretter.
Sen åkte vi in mot stan i spöregn blixt och dunder. Det bara öste ner.

Sen splitta vi upp. Ulrikke hade sina planer på annat håll och jag mina.
Mötte upp världens underbaraste Robert som jag träffade första gången förra helgen på pride festivalen.
Spenaderade kvällen med Robert på Gayklubben Slipper tror jag det hette.
Åh herre gud. Det var en helt ny värld på gott och ont.
Blev lite för mycket hångel runt om kring runt 2. Så jag drog hem.

Skulle vilja skriva så mycket. Men pallar inte just nu. Jag är bakis och håller på att somna i stolen.

Tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar