Startsidan

söndag 8 augusti 2010

Hejsan Hoppsan !
Här har vi 3 utvalda bilder från fotosessionen vi gjorde förra veckan.
Det kanske ser härligt ut på bilderna. MEN DET VAR DET INTE !!!
Jag trodde jag skulle dö. Hade väntat mig att det skulle vara lite kyrligt men när fotografen säger :
Du vet vad du har att vänta va?.......när vi var på väg ner mot sjön blev jag nervös. Han föklarade att jag kommer få springa upp ur vattnet typ var 5 min för att få igång kroppstemperaturen som sjunker. Och att jag måste vara noga med att känna efter och säga till när min kropp inte klara mer.
Då kan man nästan dö!!!
Tog det med en klackspark då jag tänkte att  Va fan jag har ju badat på sommarkvällar förut och det har ju inte varit så farligt. Där fick jag så jag teg.

Men är faktiskt nöjd med bilderna. Tycker dom blev jätte bra med tanke på omständigheterna.

Fotograf : Jonas Wahlin
Makeup Artist : Ulrikke Johannessen
                                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar