Startsidan

onsdag 18 augusti 2010

Helgen

Helgen blev super mysig och fiasko !

På fredagen åkte vi till mammas landställe. När vi kom´fram skulle vi grilla men mamma hade glömt kol. Så Hg = mamma kille fick grilla med typ 5 små kolbitar. Det gick.
Vi hade jätte trevlig och Hg fyllde glasen hela tiden vilket va lite av en chock. Efter som mamma brukar ge honom en "Jag dödar dig om dricker mer en ett glas" blick. Inte för att han inte borde dricka men mamma dricker inte . Och då ska ju inte han göra det heller. Den blicken fick han inte och mamma drack också. Kändes nästa som ett test.
Vi sov över . Dylan vakna och va inte trygg så han fick sova med mig. Jätte mysigt.
På morgonen vaknade vi till pannkakor.
Efter det va det dags för mig och Thomas att åka hem. Dylan skulle stanna i friska luften en natt till och jag och Thomas blev barnlediga.
Lägg till bildtext
Tråkig på väg dit ca 3 timmar

Lägg till bildtext
         Tråkigt på väg dit

Lägg till bildtext
Mamma började få jätte tråkigt och hoppade bak till Dylan för lite sminkning.Vad tycks ?

Lägg till bildtext
Magnum Gold !! Han snodde min :(
Framme och nu va det bara att luta sig tillbaka tänkte jag men Nej då !!!
10 varv med denna runt huset blev det.

Thomas spelar bandy i gräs och Dylan vill bada i vagnen

Äntligen en bild på familjen samlad.
Så goood !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar