Startsidan

fredag 6 augusti 2010

Mitt första inlägg

Tjenixen !

Nu har jag äntligen efter mycket om och men skaffat mig en blogg.
Har varit mycket emot det länge,eftersom det har blivit en så stor grej så snabbt. Eller så har jag bara dragit mig ifrån det eftersom jag inte tagit mig tiden att förstå det. Nog om det. Men nu vet ni ;)

Jag kommer skriva om allt mellan himmel och jord och kommer nog vara välldigt öppen om vad jag tänker,känner och tycker.

Ska bli skönt att börja prata av sig. Har skrivit dagbok hela mitt liv som en galning men det tog stopp när jag träffade Thomas=Min fästman. Blev förälskad och sedan dess har jag inte brytt mig. Kanske beror det på att jag var lycklig för första gången i mitt liv. Han gjorde mig hel och jag behövde ingen dagbok som psykolog :)


Nu vet ni det också


Tack och hej

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar